Twee nieuwe bestuursleden voor SOHN

9 december 2022

Twee nieuwe bestuursleden voor SOHN

Met heel veel plezier kunnen wij melden dat het huidige bestuur is uitgebreid met twee nieuwe bestuurders: Nicole Dekkers en Eric Lamsma. Zij stellen zich graag aan u voor:

Nicole Dekkers-Pieper heeft ervaring als directeur-bestuurder bij Roessingh Revalidatie Techniek en kent de vraagstukken waar SOHN zich mee bezighoudt. ‘De orthopedische hulpmiddelen sector staat onder druk. Het doel is dat we de continuïteit blijven waarborgen met getrainde vakmensen. De SOHN partners staan voor hun kwaliteit. Ons blijven verbeteren en door ontwikkelen is daarom essentieel. Multidisciplinair nieuwe technieken uitproberen. Ontwikkelprogramma’s opzetten waar we als partners onze waarde kunnen toevoegen. Professionaliteit en passie voor ons vakmanschap is wat mij drijft en ik kijk ernaar uit om deze rol binnen SOHN te vervullen!’

Eric Lamsma, bestuurder bij Bewegingsvisie, is al geruime tijd vanuit diverse invalshoeken betrokken bij de bewegingszorg in Nederland. ‘Komende vanuit ziekenhuizen en in het bijzonder de orthopedische chirurgische sector is bewegen niet voor iedereen vanzelfsprekend en zijn de beperkingen snel voelbaar. Ook vanuit mijn diverse rollen in de topsport liggen resultaten en beperkingen qua bewegen ook dicht bij elkaar. Hoe mooi zou het zijn om elke vorm van bewegen en de problemen hierbij te kunnen verbeteren.’

Volgens Eric is het belangrijk om als branche met de verschillende stakeholders ervoor te zorgen dat we door het delen van kennis onze klanten een betere kwaliteit van leven kunnen geven. ‘Via SOHN kunnen we deze kennis beter inzetten door innovatie en ook onderzoek. Zodat we gezamenlijk minder gefragmenteerd, meer centraal én krachtiger kunnen optreden. Ook om als branche beter toegerust te zijn voor overheidsmaatregelen en de macht van verzekeraars. SOHN heeft veel kennis en ervaring die we goed met elkaar kunnen inzetten en verbreden. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.’